1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614854 inlägg · 6214 ämnen

Följande fel har inträffat:

Inlägget finns inte

Inlägg: 1302307

Sv: Apropå nånting...
250kg kärlek: Jag tycker Hirso visade mer power i början på säsongen och även försäsongen. Mer beslutsam i både skridskoåkning och passning. Är det så att han spelar halvskadad blir jag jag förbannad över att han inte kliver åt sidan och sätter ledningen på pottan. Som det är nu, om han spelar halvskadad, är det han själv som det spottas på istället för ledningen.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Frella: Håller med,han måsste spela halvskadad, för smällen han åkte på mot Frölunda 1:a matchen tror det var revbensskada om så läker den inte på så kort tid han var borta från spel,så den skadan är ej läkt ? Sen samma match åkte picka på en avstägning efter denna står inte han alls att känna igen,detta är min förklaring på vår s.k viktigaste spelare inför denna säs.

Sv: Apropå nånting...
Frella: Förra säsongen var TIK mer öppna med vilka småskador och skavanker alla spelare hade. I år mörkas det mer. Det är nog bättre för spelarna med att mörka för motståndarna men jobbigare för oss supportrar då vi inte har förståelse för att en del ser loja ut et.c. Det är iallafall vad jag tror

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer