Jag förväntar mig att ledningen och Linkan under uppehållet går ut och förklarar för supportrar och sponsorer varför man har valt att satsa som man har gjort.
Men i vilket fall så har jag redan mailat Linkan och ställt några relevanta frågor. Väntar med stort intresse på svar. Jag är väldigt nyfiken på varför man startar säsongen med den trupp man gör. Jag är också nyfiken på att veta siffrorna - för är man någorlunda seriösa så måste dessa siffror finnas - på vad det genomsnittliga antal frånvarande spelare/match har legat på de senaste 4 säsongerna. Som en jämförelse till de 12 forwards vi startade med.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men i vilket fall så har jag redan mailat Linkan och ställt några relevanta frågor. Väntar med stort intresse på svar. Jag är väldigt nyfiken på varför man startar säsongen med den trupp man gör. Jag är också nyfiken på att veta siffrorna - för är man någorlunda seriösa så måste dessa siffror finnas - på vad det genomsnittliga antal frånvarande spelare/match har legat på de senaste 4 säsongerna. Som en jämförelse till de 12 forwards vi startade med.