zigge: Tre pinnar är allt som räknas nu och för ett tag framöver. Jag kan inte tänka mig något värre än att gå in i ett karjala-uppehåll med ännu en katastrofinsats. Då kommer jag att bli galen i hjärnjäveln fullständigt. Jag är helt inställd på tre pinnar idag.
Inlägg: 1302405
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
Olle: Själv är jag helt inställd på att bli pissad på än en gång. Poäng idag skulle vara ren bonus.
Men som motspel så la jag i alla fall in en hundring på AIK-seger till 3.15 så det kan kanske tala för att vi får med oss en pinne till slut.
Men som motspel så la jag i alla fall in en hundring på AIK-seger till 3.15 så det kan kanske tala för att vi får med oss en pinne till slut.
Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
Olle: Detta sa tj för mindre än tre veckor sedan
"Sen förstår jag inte riktigt varifrån diskussionen kommer i ett läge där vi är trea i elitserien!?!"
Vidare, säger man att det är mer 4000 på plats i kväll så är det en första klassens lögn.
"Sen förstår jag inte riktigt varifrån diskussionen kommer i ett läge där vi är trea i elitserien!?!"
Vidare, säger man att det är mer 4000 på plats i kväll så är det en första klassens lögn.