Inlägg: 1302409
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
Varför är inte Boyce med när vi kommer till start med 10 forwards? Är han skadad eller nåt?
Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
japp förlust idag igen! 3ggr pengarna på AIK. + att SAIK vinner.
insatts 200kr
insatts 200kr
Men som motspel så la jag i alla fall in en hundring på AIK-seger till 3.15 så det kan kanske tala för att vi får med oss en pinne till slut.