JA vad ska man säga.. Varför är man inte förvånad. Frågan är väll hur vill vi att framtiden skall se ut. Vilka spelare håller inte, vilken typ av spel vill vi spela. Jag är övertygad om att det är ett måste med en ny hall i S-vall om vi vill vara med, samnt att man måste våga se utanför ramarna när det gäller styrelse, sportchef osv. Om vi skulle bygga nytt i S-vall så är det iallafall ett försök till något nytt(om nu Timrå komun inte vore en käpp i hjulet), visa att man vill för nya sig. Visst, det är inte någon garanti för att det skulle bli någon sucse. JAg tycker iallafall om när det finns en vilja att sträva framåt. Något som jag iallafall inte ser nnu.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Varför är man inte förvånad. Frågan är väll hur vill vi att framtiden skall se ut. Vilka spelare håller inte, vilken typ av spel vill vi spela. Jag är övertygad om att det är ett måste med en ny hall i S-vall om vi vill vara med, samnt att man måste våga se utanför ramarna när det gäller styrelse, sportchef osv. Om vi skulle bygga nytt i S-vall så är det iallafall ett försök till något nytt(om nu Timrå komun inte vore en käpp i hjulet), visa att man vill för nya sig. Visst, det är inte någon garanti för att det skulle bli någon sucse. JAg tycker iallafall om när det finns en vilja att sträva framåt. Något som jag iallafall inte ser nnu.