Inlägg: 1304020
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Per HApps:
JAG vill se bra hockey, du vill se show och pajaserier runtikring. Du har uppenbarligen noll förtroende i hockeyn som produkt.
JAG vill se bra hockey, du vill se show och pajaserier runtikring. Du har uppenbarligen noll förtroende i hockeyn som produkt.
Ramlade poletten ner till slut. Det är lull lullet som betalar lagen. Kör fullt ut för oss som vill se bra hokky. Ni övriga sökande efter själen kan väl åka till Sollefteå eller Härnösand .