Jag mejlade Thomas Johansson en halvtimme efter AIK-matchen och bad honom att ta tag i drickandet under säsong.Typ 7 timmar efter mitt mejl, hamnade Pärssinen och Jokela i fyllecell. I dag fick jag svar från Johansson. Han lovade att ta tag i supandet, sa att det inte får förekomma under matchveckor. Om svaret var en följd av media stormen eller ett äkta engagemang återstår att se. Hur som helst måste det åtminstone delvis ligga till grund för vissa spelares sjukt låga lägstanivå. Har aldrig sett Timrå så slött som de senaste två säsongerna
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Hur som helst måste det åtminstone delvis ligga till grund för vissa spelares sjukt låga lägstanivå.
Har aldrig sett Timrå så slött som de senaste två säsongerna