1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1304308

Sv: das Boot
Laken: Ang. Boyce så håller jag fullständigt med. I övrigt så tror jag att att det är få klubbar som är intresserade av någon av våra spelare och är dom det så är dom fortfarande inte villiga att betala lönen för denne spelare. Ingen som gör skäl för sin lön är vi beredd att släppa och dom som inte drar sitt strå till stacken, vill ingen ha. Det ska vara något i stil med Corso till Ryssland då men då hoppas jag att man har en jävligt bra lösning ang. hans tilltänkta ersättare. Om vi börjar att göra oss av med spelare som faktiskt producerar, då är vi ute på djupt vatten.

Svarskommentarer

Sv: das Boot
Helt ärligt, hur pass nära är Timrå IK konkurs? Någon som har en aning?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.