Åkerblom i 6e: Att göra sig av med Svensson tyder ju på en budgetersättare. Att göra sig av med Corso kan bara tyda på något stort. Och är det så att vi gör oss av med båda för att ta in Sonnenberg så är vi mer pank än vad jag tidigare anat. Så tycker jag det känns iaf.
Skall vara: Corso/Svensson ut - Sonnenberg/Boyce in. Det tycker jag låter gångbart.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Skall vara: Corso/Svensson ut - Sonnenberg/Boyce in. Det tycker jag låter gångbart.