Åkerblom i 6e: Att göra sig av med Svensson tyder ju på en budgetersättare. Att göra sig av med Corso kan bara tyda på något stort. Och är det så att vi gör oss av med båda för att ta in Sonnenberg så är vi mer pank än vad jag tidigare anat. Så tycker jag det känns iaf.
Skall vara: Corso/Svensson ut - Sonnenberg/Boyce in. Det tycker jag låter gångbart.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Skall vara: Corso/Svensson ut - Sonnenberg/Boyce in. Det tycker jag låter gångbart.