1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614789 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 130440

De så kallade "experterna" ä
De så kallade "experterna" (Boork, "Challe", "Curre" o.s.v.) är några riktigt FEGA enar. Ingen, absolut INGEN vågar sticka ut hakan! ALLA tippar likadant!
Det verkar precis som om Stockholmspajaserna har bestämt sig för att medialt trycka ner Timrå till botten. Sorry, men det kommer inte att lyckas! Vi (laget och supportrarna) blir bara mer sammansvetsade av detta.
Bara för att Djurgården har KRIS så har hela hockey-Sverige kris, vilket bullshit! Hoppas verkligen att skiten åker ner. Mer Norrlandshockey som är uppbyggd på genuin hockeykultur istället!
VARFÖR vågar INGEN erkänna att de hittills haft fel?
Senast idag tippade Albert Svanberg Timrå på kvalplats, just det, precis som alla andra! Duktigt Albert!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.