Kevin O Shea: Visst är det frestande, men prio #1 bör ändå vara att värva Sonnenberg, även om jag personligen hoppas på ännu en forward. För breddens skull, som sagt.
Fast, å andra sidan, Varför inte göra sig av med Corso, värva Sonneberg, samt släppa upp Boyce till A-laget på heltid? Där kan man ju förhoppningsvis spara pengar, samt satsa på framtiden.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Fast, å andra sidan, Varför inte göra sig av med Corso, värva Sonneberg, samt släppa upp Boyce till A-laget på heltid? Där kan man ju förhoppningsvis spara pengar, samt satsa på framtiden.