1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614791 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 130450

Sv: De så kallade "experterna" ä
Laken: Har du OCKSÅ börjat att BLANDA stora och små bokstäver? HUGA! Ökar INTE läsbarheten.

Å andra sidan så är det väl rakt av de så kallade "experterna" att inte göra helt om efter bara sex matcher? Du tror att Timrå står serien ut, de tror att laget kommer att svikta framöver. Jovars... Föredrar att omgivningen talar om för våra spelare att de måste fortsätta spela varje match som om det vorde den sista för att det här ska bära långt framför att laget blir hyllat för mycket. Så kan vi alla flina våra coola sneda leenden framåt våren istället.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.