Inlägg: 1304566
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
...så försöker man spela snöboll i stan. Dramat sänds för övrigt live på TV4 sport. I brist på annat menar jag.
Och är väl den klubb som skördat mest pengar på sin nya arena fastän Karlstad inte är nån jättestad.
Sedan verkar det vara den klubb i Sverige som förvaltar sitt kapital bäst.
Kanske vi har lite och lära där. Känns i allafall bättre än de Nubben just nu gör med Frölundas pengar