Hahl Bundy: Ja, att ingen ens orkar kommentera artikeln som ST har idag om Sonnenberg tyder på en mycket allvarlig psykos. Även om man har ett "hum" om vad Sonnie kostar så har man inte en aning vad han är beredd att komma hit för?! Som försvar kan väl sägas att föreningen inte, citat Lindqvist: "- Det är för att vi ännu inte fattat något beslut kring Sonnenberg"
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Även om man har ett "hum" om vad Sonnie kostar så har man inte en aning vad han är beredd att komma hit för?! Som försvar kan väl sägas att föreningen inte, citat Lindqvist: "- Det är för att vi ännu inte fattat något beslut kring Sonnenberg"
Jaja.