Viklund: Ingen här har väl ijentligen någon koll på hur ekonomin ser ut för stunden. Vare det sig finns ekonomi till värvningar eller inte. Att man har dålig likviditet för stunden behöver ju inte betyda per automatik att man är bankrutt.
HS kryllar av så sjukt mycket folk som vet saker hit och dit, eller inte.
73Sjöbba: Jaha så du tror att de är normalt att ha dålig likviditet i november? Om allt är som de ska vara så borde de finnas pengar,pensions pengarna är ju inte en utgift som Timrå inte har vetat om. Men man får hoppas att de kommer in pengar snart så de löser sig.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
HS kryllar av så sjukt mycket folk som vet saker hit och dit, eller inte.