Timrå sa ja - Björn sa nej
Inlägg: 1304617
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Laken: Månsson känns ju ganska trolig.
Men det här kan vara en kille som passar in i Timrå?
translate.google.com/translate?js=n&prev=_t&hl=sv&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&sl=fi&tl=sv&u=http%3A%2F%2Fjatkoaika.com%2Fsmliiga.php%3Fsivu%3Duutiset%26id%3D11459
Men det här kan vara en kille som passar in i Timrå?
translate.google.com/translate?js=n&prev=_t&hl=sv&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&sl=fi&tl=sv&u=http%3A%2F%2Fjatkoaika.com%2Fsmliiga.php%3Fsivu%3Duutiset%26id%3D11459