Icing-Ove: Ja exakt. Individuella idrotter är värst ;-). Minns bara den där ryske höjdhopparen som tutat vodka/Red Bull och vinglade in mot ribban ifjol. Jorå där är nog mörkertalet stort. Och vad vet man vad vasaloppsåkarna hinkar i sig ute i skogen joråsåatte....
Inlägg: 1304647
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Timrå Icon:
Haha, han ja, sen har vi Sven "Jag bedriver Ren idrott med vitt pulver" Nylander, mannen som alltid blev fyra, vilken legend..
Haha, han ja, sen har vi Sven "Jag bedriver Ren idrott med vitt pulver" Nylander, mannen som alltid blev fyra, vilken legend..