1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614860 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1304668

Sv: das Boot
lincoln: Merparten av elitklubbarna betalar in pensionspengarna månadsvis. Om man betalar in 2 ggr / år innebär detta att man "ligger" på pensionspengarna i balansräkningen/kassan, för ingen betalar pensionsavgiften i förskott. I en sund ekonomi skall dessa pengar finnas vid inbetalningstillfället, om inte är de användna till något annat. Kom ihåg att ett bra företag oftas har bättre ekonomi än de visar samt ett dåligt företag oftast har sämre ekonomi än de visar

Svarskommentarer

Sv: das Boot
Nisse: bra tänkt. Men tyvärr funkar det sällan så i ftg med ekonomi som är ansträngd . Pengarna jobbar, dom ligger inte på hög

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer