Moverare: Du har det bra du. Om det skulle gå bra för Timrå så skulle du aldrig vara här, men nu är du alltid här. År ut o år in. That´s the way it is.
Hahl Bundy: Japp, du har så rätt. Och ni har ju några som med jämna mellanrum kommer in på vårt forum, och bara när vi har det extra tungt. För tungt har vi det alltid, men enligt Dante finns det ju nivåer i helvetet.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Om det skulle gå bra för Timrå så skulle du aldrig vara här, men nu är du alltid här.
År ut o år in. That´s the way it is.