Hahl Bundy: Annars verkar Jeff Ulmer finnas på marknaden. Har tydligen fått foten i Ryssland och kanske skulle han tänka sig att spela för "rätt peng" om han fortsätter tjäna rubel trots foten.
250kg kärlek: Jag kan bara tänka mig,du vet vem o Matt Murley o då på bekostnad av Corso o. Om Svesse försvinner plocka upp Boyce el. värva nån bra allsvensk kille.
Du vet vem, bidrar med mycket av, du vet vad o Matt Murley verkar jobba skiten av sig på isen oxå. Precis vad vi behöver.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.