1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1305180

Sv: Apropå nånting...
250kg kärlek: Ja jag är helt övertygad om det inte kommer vara någon skillnad. Jag är övertygad om att alla som arbetar som domare in svensk elithockey vill göra ett så bra jobb som möjlig varje kväll. Att det sen sker misstag det lever jag gärna med då motsatsen är otänkbar då det handlar om människor, vilket jag föredrar före robotar.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

spud:Då vill jag höra dig (kom ihåg att du sagt det tidigare):

En spelare crosscheckar er viktigaste spelare, helt enligt regelboken.Spelaren blir borta efter händelsen.

Som supporter sjunger man "we vill overcome" och liksom gillar läget.

Vad gör du? Älskar förskoningslöst eller irriterar dig alldeles oerhört?


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.