Inlägg: 1305303
Svarskommentarer
Sv: Tidernas drömfemma
John K: Kalle K var ju bra till sitt lsut, sanny bönade och bad man ju att slute sista 2åren....
KK är fan bäst
KK är fan bäst
Sv: Tidernas drömfemma
John K: Neeeej säg inte så. Kalle K for f*cking president! Neka inte någon som slitit så för klubben för en pengakåt stockholmare vars lojalitet har en förhållandevis låg prislapp.
För min del så håller jag nog Sanny som mest betydelsefull för laget under sina år i klubben.