1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1305340

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Som du vet så anser jag dig tillhöra undantagen från den ngt schabloniserade bild jag försökte ge av läget härinne.
Och att BB vida utklassar samtliga härinne vad gäller underhållninsvärde stämmer nog.
Men å andra sidan så känns det som att det heller inte krävs speciellt mkt för att utklassa övriga alster.
Men som sagt: du är som vanligt sanskad och klok och om du mot förmodan skulle få alltför mkt pisk så kan du alltid titta in i brynäsboken och få lite tröst.
Där är vi som du vet alltid sakliga och objektiva.
Inga sura miner där inte, pga nån liten knuff i ryggen...    :-)

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Huge: Allt är ju relativt. Att jag uppfattas som sansad härinne säger eg. mer om det svart-vita klimat som är allenarådande för majoriteten av Timrås supportrar. Är inte lika säker på att folk i min närhet skulle skriva under på den beskrivningen av mig...

Och beträffande underhållningsvärde så tycker jag HS står sig rätt ok i jämförelse med många andra supporterforum. :-)

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer