1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1305343

Sv: Apropå nånting...
Huge: Allt är ju relativt. Att jag uppfattas som sansad härinne säger eg. mer om det svart-vita klimat som är allenarådande för majoriteten av Timrås supportrar. Är inte lika säker på att folk i min närhet skulle skriva under på den beskrivningen av mig...

Och beträffande underhållningsvärde så tycker jag HS står sig rätt ok i jämförelse med många andra supporterforum. :-)

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Du har iaf förmågan att bibehålla en godkänt sansad inställning trots ditt stora engagemang, eller snarare ÖVERengagemang som säkert många av dina närstående skulle uttrycka det...   ;-)

Och visstfan står sig HS rätt så bra i jämförelse med många andra supporterforum, om det nu är nån tröst...   :-)

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer