Huge: Ja...familjen och arbetskompisarna ruskar mest på huvudet. Alternativt driver med en i dessa dagar.
Tröst och tröst...konstaterar mest att trots en massa dynga lyckas jag roa mig då och då härinne samt t.om. ha givande meningsutbyten med vissa. Räcker gott för mig...:-)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tröst och tröst...konstaterar mest att trots en massa dynga lyckas jag roa mig då och då härinne samt t.om. ha givande meningsutbyten med vissa. Räcker gott för mig...:-)