1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614972 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1305349

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Du har iaf förmågan att bibehålla en godkänt sansad inställning trots ditt stora engagemang, eller snarare ÖVERengagemang som säkert många av dina närstående skulle uttrycka det...   ;-)

Och visstfan står sig HS rätt så bra i jämförelse med många andra supporterforum, om det nu är nån tröst...   :-)

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Huge: Ja ja sluta smöra han har tatuerat sig o kommer inte att gå över till er.
Men inställningsmässigt börjar han bli lite för pretentiös för att var Timråit. :)
Måste vara tatueringen :)

Sv: Apropå nånting...
Huge: Ja...familjen och arbetskompisarna ruskar mest på huvudet. Alternativt driver med en i dessa dagar.

Tröst och tröst...konstaterar mest att trots en massa dynga lyckas jag roa mig då och då härinne samt t.om. ha givande meningsutbyten med vissa. Räcker gott för mig...:-)

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer