1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614979 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1305686

Sv: Martin Sonnenberg
Timrå Icon: ja jo nu vill jag inte ta något ifrån John K men Fleury har väl ändå varit lite av en snackis dom senaste veckorna? :)

Gud vad negativt det där lät ändå alltså...

Svarskommentarer

Sv: Martin Sonnenberg
Olle: Fleury lär vara dyr, dessutom verkar HV lockas av hans kvaliteter.
Henke Eriksson kan jag tänka mej i en fjärdekedja, han spelade ju på hyfsat hög nivå förra säsongen. Säkert inte speciellt dyr heller.

Vad gör Kim Staal nu för tiden?

Sv: Martin Sonnenberg
Olle: Kolla vem som skrev ett inlägg i tråden "Silly Season 10/11" 2010-11-10 kl 14.01

Sv: Martin Sonnenberg
Olle: Sssssch men säg inget ;-)

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer