Olle: Fleury lär vara dyr, dessutom verkar HV lockas av hans kvaliteter. Henke Eriksson kan jag tänka mej i en fjärdekedja, han spelade ju på hyfsat hög nivå förra säsongen. Säkert inte speciellt dyr heller.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Henke Eriksson kan jag tänka mej i en fjärdekedja, han spelade ju på hyfsat hög nivå förra säsongen. Säkert inte speciellt dyr heller.
Vad gör Kim Staal nu för tiden?