Blizzard: Han vet lika lite som nån annan skulle jag tro.
Inlägg: 1305832
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: mm . ja . jag fick nyss ett sms av han där han sa att i morgon är en glädjens dag och att linkan borde få nobelpris .. vi får väl se . de händer ju trots allt att diffe ibland har info som stämmer . fast han kan bajsa ur munnen också. hur som helst så blir de spännande att kliva upp i morgon
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: vilket troll isf, lät ju som han visste vem och fråga dom andra med insider information vad dom tyckte om nyförvärvet.