Inlägg: 1305850
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: ok . de är inte så här då att namnet som figurerar är så osanolikt att de är ingen som vågar släppa de . med risk att bli hånade . kom igen nu bundy . du brukar väl inte vika ner dej . släpp bomben . vet du något ???
Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Överransking av timrå då är det typ en valdix lirare ;-)
Men när Diffe skrev som hangjorde då blir man ju helt klart sjukt intresserad!
Men när Diffe skrev som hangjorde då blir man ju helt klart sjukt intresserad!
Men är det nån som tror en???
Nä icke. Man ifrågasätts o får utstå spe op elände. Ack ack ack.