1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614818 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1305884

Sv: Apropå nånting...
Jensen_12: Utan att egentligen veta så mycket om nyförvärvet så tycker jag att det är positivt att linkan förstår allvaret i situationen och agerar därefter. Som han själv säger, lycka till i framtiden Björn Svensson men det här känns som en klar uppgradering. Tack linkan!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Olle: Ja, härligt med lite possitiva nyheter,även om jag inte vet något om denna spelare så kan man inte säga annat än att det är bra jobbat av Timrå i denna pressade situation. 3 st bra nyheter i samma pressmeddelande var det länge sedan man fick uppleva. Måste bara vara på plats när Sonnie gör säsongsdebut, blir nog ett jäkla tryck då. Kommer bara Kim upp i sin förväntade kapacitet kommer vi ha två grymma kedjor, men detta lär ha kostat. Nån sponsor måste gått in med pengar.

Sv: Apropå nånting...
Olle:

Perkele,en finne till i Timrå;)

Luleå var intresserade av denne i somras enligt Norrbottens Kurren.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.