Inlägg: 1306604
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Limpan: Nä jag har inte sett honom i år o det har troligen inte du heller.
Kumla ska möta Grästorp nästa match. Grästorp på Västgötaslätten!
Du kan väl kolla han stats o se ifall han dominerar div 1 södra?
Varför ska vi ta in Micha? I så fall skulle jag anta att vi har mer intressanta backar i J20.
Nä nån måtta får det väl vara.
Kumla ska möta Grästorp nästa match. Grästorp på Västgötaslätten!
Du kan väl kolla han stats o se ifall han dominerar div 1 södra?
Varför ska vi ta in Micha? I så fall skulle jag anta att vi har mer intressanta backar i J20.
Nä nån måtta får det väl vara.
TRY-OUT tror jag det heter
Redigerad kommentar