1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1306605

Sv: Apropå nånting...
Limpan: Nä jag har inte sett honom i år o det har troligen inte du heller.
Kumla ska möta Grästorp nästa match. Grästorp på Västgötaslätten!

Du kan väl kolla han stats o se ifall han dominerar div 1 södra?

Varför ska vi ta in Micha? I så fall skulle jag anta att vi har mer intressanta backar i J20.
Nä nån måtta får det väl vara.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: klart vi ska ta in juniorer, de har jag ju sagt tidigare, men då va ju dessa odugliga va de någon som påpekade.

vi har ju Eriksson Östman Dahlroth osv

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Div 1 södra var fel.
Div 1 E ska det vara.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.