Inlägg: 1306605
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: klart vi ska ta in juniorer, de har jag ju sagt tidigare, men då va ju dessa odugliga va de någon som påpekade.
vi har ju Eriksson Östman Dahlroth osv
vi har ju Eriksson Östman Dahlroth osv
Kumla ska möta Grästorp nästa match. Grästorp på Västgötaslätten!
Du kan väl kolla han stats o se ifall han dominerar div 1 södra?
Varför ska vi ta in Micha? I så fall skulle jag anta att vi har mer intressanta backar i J20.
Nä nån måtta får det väl vara.