Inlägg: 1307089
Svarskommentarer
Sv: Luleå - Timrå IK 2010-11-18
Lite ironiskt att Svesse gör säsongens bästa match hittills när han redan har bestämt sig för att lämna. Ge honom ett match för match kontrakt så är han snart i poängligatoppen. Släppte pressen nu?
Sv: Luleå - Timrå IK 2010-11-18
Erixons interferens, Karlssons offside, Larssons friläge och Styfs highsticking säger bara jag. Men vi leder ju!
Nu verkar de ju blåsa av lite random ändå men det är Sverige det här, där domarkåren slumpas fram ur en pool av de som misslyckats på journalisthögskolan.