Inlägg: 1307100
Svarskommentarer
Sv: Luleå - Timrå IK 2010-11-18
Bragd-Birger: när lulä väl börjar falla blir landningen desto smärtsammare. låt oss putta till dem ikväll. Gärna ett till av Björn.
Corso har aldrig fått mitt hjärta i brand, men hans spelupplägg och fantastiska passning var ren och skär respect. Underbart!
Blir förmodligen tufft i sista. Ska vi feg-/predeppgissa på en uddamålstorsk? En i Bäpä och spiken i kistan efter slarv i uppspel och en två-mot-etta?
Nä, så klart vi inte ska. Nu är det kaklet som gäller! Dom må leda serien, men Lule är ändå bara ett Rögle in disguise. Blotta deras underlägsenhet! Go sista omgången-revisited on their asses!