1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614861 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 130730

Sv: Resan till Leksand är inställd
dr-nix: Jag har inte läst ett smack i nån tidning, vet inte vad du åsyftar. Jag har oxå ett liv men lägger mina pengar på väsentliga saker såsom hockey istället för kläder å skit, kläder köper man vid behov. Istället för en krogrunda eller 10 som studenter oftast har per månad =) så lägger jag mina pengar på att åka med dit det bär hän. Tänker åka till MoDo samt Södertälje denna månad, är dessutom sugen på Luleå samt Brynäs oxå denna månad, dyrt javisst. Men värt det så länge TIK spelar som de gör nu.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer