1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614813 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1307393

Sv: Apropå nånting...
Per HApps: Svaret på din fråga är ett rungande NEJ. Han är utbränd nu och har gjort sitt inom elithockeyn. Tycker det var ett klokt beslut han tog till slut. Visst har han gjort misstag. Men fan vad jag skulle skratta om det forsatte gå åt helvete för Frölunda. För vem skall Frölundafansen skylla på då? Ahdrian och Kjellgren förstås! Nej förresten! Roten till allt det onda heter ju STEFAN LARSSON!

Är man så jävla skev och vinögd att man inte ser att det är spelarnas spel bör man kanske ägna sig åt cricket istället.

Vad i h-e en sån som P-J Axelsson gör ute på en is är en gåta. Karln är ett sorgebarn. Men tydligen pengakåt.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Uno Gordon: Utveckla vad Stefan Larsson rår för

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.