Skarin: Mycket tråkigt! Jag hade själv funderingar på att åka med, men min anmälan drog ut på tiden beroende på om vi skulle ta bil eller inte... Håller dock med dig, det är vårat fel som inte anmäler oss i tid! Varför inte införa en resebarometer igen som sätter lite press på folk att anmäla sig i tid? Prova det! Samt marknadsför resorna bättre vid hemmamatcherna.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Håller dock med dig, det är vårat fel som inte anmäler oss i tid!
Varför inte införa en resebarometer igen som sätter lite press på folk att anmäla sig i tid? Prova det!
Samt marknadsför resorna bättre vid hemmamatcherna.
P.S. Tack för det arbete ni lägger ner! D.S.