El Maco: Vilken härlig konspirationteori! Sånt blir man impad av! Tror jag nästan till och med Dan Brown blivit :-)
Inlägg: 1307445
Svarskommentarer
Sv: Kent Norberg är tillgänglig. Finns det jobb för honom i Timrå?
Timrå Icon:
Fan i Göteborg gör dom det vi sitter på HS och tycker bakom anonyma nick.
Respect.
Fan i Göteborg gör dom det vi sitter på HS och tycker bakom anonyma nick.
Respect.
Länkar:
Framgång Frölunda
Framgång Frölunda
Sv: Kent Norberg är tillgänglig. Finns det jobb för honom i Timrå?
Timrå Icon: Nu kliver jag ut från detta forum och plockar fram mitt alibi. Vad i h-e skulle jag in på detta forum och göra?
Nu vet jag vart ribban ligger på för nivå!
Osmakligt!
Tack å bock.
Nu vet jag vart ribban ligger på för nivå!
Osmakligt!
Tack å bock.