Hahl Bundy: Aaaaahaaaa....det visste jag inte. Men jag var nog ganska passiv där...faktiskt
Inlägg: 1307485
Svarskommentarer
Sv: Kent Norberg är tillgänglig. Finns det jobb för honom i Timrå?
Timrå Icon: Det är ju det jag säger.
Han borde be dig om ursäkt när han egentligen menar andra mer "respekterade" namn härinne.
Själv tycker jag att det har varit småroligt härinne. El Maco har briljerat :)
Han borde be dig om ursäkt när han egentligen menar andra mer "respekterade" namn härinne.
Själv tycker jag att det har varit småroligt härinne. El Maco har briljerat :)