1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614784 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1307490

Sv: Kent Norberg är tillgänglig. Finns det jobb för honom i Timrå?
Hahl Bundy: Nä det var säkert mitt fel. Det brukar det vara.

El Maco har gått på vatten!! Uno oxå faktiskt

Svarskommentarer

Sv: Kent Norberg är tillgänglig. Finns det jobb för honom i Timrå?
El Maco: det är en njutning att följa dina inlägg när du är på ditt spjuvriga skrivarklådehumör. Nu väntar vi bara på återfall i mastodontträsket också.

Sv: Kent Norberg är tillgänglig. Finns det jobb för honom i Timrå?
Timrå Icon: Ska jag hålla med om att det är ditt fel el. neka?

Jag kan tycka att vår seger över Luleå kommer lite i skymundan av att Nubben fått sparken.
Jag tror inte att han avgick självmant.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.