-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4953)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Vad fan skulle du till Frölunda och göra? Var det verkligen lusten att en dag få glida runt på avenyn och få ryggdunkningar av Kålle & Ada som drev dig under timrååren? Är verkligen sportchef en karriärtjänst som vilken annan?
Småaktigt som fan, men jag ser Nubbys sorti som en seger för någonting. Han blev, mig veterligen, den förste sportchef som värvats. Och sedan sparkats. Efter att ha misslyckats kapitalt och ofattbart rejält på sin nya tjänst. Detta trots att han då, vid överköpandet, allmänt betraktades som den mest kompetenta av sportcheferna i den här ligan.
Du satsade stort Nubben, i alla dess bemärkelser. Vi var många som önskade dig (arbetsmässig) olycka för detta, och det är vi som flinar nu. Det visar måhända vilka små människor vi är, men...inte ens du kan påstå att det inte finns en spegelbild i våra pepsodentrader du vill undvika.
Lev med det.