Pätr: Jag tror Viinanen kan bli riktigt bra här. Jag ser honom inte som en som bara kan gå in och köra så att säga. Ge honom rätt roll så blir det riktigt bra. Av det lilla man fick se av honom igår känns det som att Viinanen är en smart spelare som klarar av det defensiva arbetet över hela banan. Det var iaf uppfattningen igår.
I morgon vill jag se honom med finn-line och ingenting annat.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Pätr: Jag tror Viinanen kan bli riktigt bra här. Jag ser honom inte som en som bara kan gå in och köra så att säga. Ge honom rätt roll så blir det riktigt bra. Av det lilla man fick se av honom igår känns det som att Viinanen är en smart spelare som klarar av det defensiva arbetet över hela banan. Det var iaf uppfattningen igår.
I morgon vill jag se honom med finn-line och ingenting annat.