Laken: Ja, men precis varenda skada är ju katastrof här eftersom vi har en så tunn trupp. Tror du folk hade blivit lika less för varje skada om vi hade haft 15 forwards och 10 backar?
Inlägg: 1307723
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
RocknRolf2: Nej, så klart inte!
1) Vi har haft och har en för tunn trupp.
2) Vi har inte varit speciellt skadedrabbade.
Men jag förstår inte med vad som är så "fantastiskt" med att Hynning vart skadad, för det är helt normalt.
1) Vi har haft och har en för tunn trupp.
2) Vi har inte varit speciellt skadedrabbade.
Men jag förstår inte med vad som är så "fantastiskt" med att Hynning vart skadad, för det är helt normalt.
Sv: Apropå nånting...
RocknRolf2: han vägrar ju fatta, han återkommr hela tiden till sina jävla fakta om hur vanligt det är med skador.