Inlägg: 1307728
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Om inte TIK kan övertala Sonnie att komma hit nu snart så måste man ju agera på ett annat sätt. Annars känns ju detta rätt så menlöst.
Annars är ju Björn en bra ersättare till Hynning. Men eftersom Perra inte gav honom någon istid igår i tredje perioden räknar jag med att han är förlorad och nära en annan klubb.
Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Vad är problemet, vi ligger ju 9:a...som en stor tänkare skulle ha sagt.
Edit: Jag ser gärna Viinanen tillsammans med Corso och Lander.
Redigerad kommentar