Kanske dum fråga, men finns det inga försäkringar som fungerar på detta vis ?: En spelare blir skadad en längre tid och föräkringsbolaget går in och betalar spelarens lön eller viss % så klubben kan värva en ny spelare och betala ut lön till honom ist?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
En spelare blir skadad en längre tid och föräkringsbolaget går in och betalar spelarens lön eller viss % så klubben kan värva en ny spelare och betala ut lön till honom ist?