megatommy: det var eftersom det var en så ful tackling om man jämför med pikkarainens typ...
Inlägg: 1307807
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
lu93rowa: de var väl ingen kvinna som anmälde den till disiplin nämnden . han hade ju fel efternamn ..