1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1307817

Sv: Apropå nånting...
Johan J: "Vad har klubben för policy när man tillåter att spelare i laget är ute och festar mitt under pågående säsong? Även om det är på spelarens fritid så bör det finnas riktlinjer för hur denne skall uppföra sig."

Det finns uppenbarligen riktlinjer, men som spelarna denna gång valde att avböja ifrån. Dom fick även sitt "straff" genom att bli uthängda i media.

Sen så hade ju spelarna uppehåll och var väl lediga några dagar innan första träningen sattes igång? Klart dom ska få supa till nån kväll, det det knappast fysiskt påverkar deras kommande träningsvecka. Att det sedan gick lite snett med fyllecell är ju bara oturligt.

Nu lämnar jag det där bakom mig.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.