Bergius: Jonte är absolut inte Timrås(med stort T) sämste spelare i modern tid. Likheten är slående, båda levererar med bra omgivning. Att Börje visade upp sig mer igår än vad han har gjort under hela sässen säger mer om honom och hans inställning.
Inlägg: 1307895
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
73Sjöbba: Nej jag tog i ordentligt kan jag erkänna. BS är grym med bra spelare, det kan jag erkänna. Men Jonte han var aldrig bra oavsett vilka han spelade med.