Inlägg: 1307998
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Sen kan jag väl tycka att Dagbladet låter lite mer optimistisk än vad ST gör.
Sonnie säger dessutom lite annorlunda i tidningarna.
F.ö så tycker jag att det här var en intressant krönika. Vad säger ni om det?
Jag är positiv.
Sonnie säger dessutom lite annorlunda i tidningarna.
F.ö så tycker jag att det här var en intressant krönika. Vad säger ni om det?
Jag är positiv.
O som alla modoiter kan se så handlar det inte om pengar utan om Sonnies familjesituation.
Redigerad kommentar